کریستیانو رونالدو: در مورد توپ طلا نگران نیستم؛ یخ روی زانو محض احتیاط بود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریستیانو رونالدو: در مورد توپ طلا نگران نیستم؛ یخ روی زانو محض احتیاط بود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریستیانو رونالدو: در مورد توپ طلا نگران نیستم؛ یخ روی زانو محض احتیاط بود

طرفداری- کریستیانو رونالدو، قبل از شرکت در کنفرانس مطبوعاتی، لحظات پر تنشی را پشت سر گذاشته بود، تحت تأثیر جدایی پائولو بنتو بودن را رد کرد و حاضر به پاسخگویی به خبرنگار روزنامه پرتغالی ‘Correio da Manha’ نشد.

این روزنامه، که پر مخاطب ترین روزنامه پرتغال محسوب می شود، گزارش داده بود که ستاره رئال مادرید و برنده توپ طلای 2013، از تیاگو مندز و ریکاردو کارالیو که بار دیگر به تیم ملی بازگشته اند، خواسته تا به طور عمومی از مردم عذر خواهی کنند

"من این بازگشت ها را به همان خوبیِ سایر دعوت شدگان می بینم. تیم حالا چشم انداز خوبی دارد و در آینده نیز خواهد داشت. این برای ما خوب است."

رونالدو در پاسخ به سؤالی که خبرنگار ‘Correio da Manha’ پرسید، گفت: "من جواب شما را نخواهم داد، چون ارزشی ندارد." رونالدو این روزنامه را متهم کرد که سالها در ترکیب تیم ملی فتنه ایجاد می کند و مسائلی را عنوان می کند که اصلاً وجود ندارند.

"این شرایط باید در یک طرف قرار داده شوند. من ترجیح می دهم به نکات مثبتی که با مربیانم در طول کارنامه حرفه ای داشته ام بچسبم، از بولونی گرفته تا حالا، با کارلو آنچلوتی و فرناندو سانتوس. من همیشه درسهای خوبی از مربیانم یاد گرفته ام. در فوتبال دوره هایی وجود دارد و متأسفانه دوره پائولو بنتو در کنار ما به اتمام رسید. در طول 11 سال گذشته همیشه در مورد مربیان تیم ملی تصمیم گیری شده است و آنها همیشه توسط رئیس [فدارسیون] انتخاب شده اند، و هرگز یک بازیکن یا گروه آنها را انتخاب نکرده اند. صحبت هایی غیر از این باعث ناراحتی من می شود، من نا امید شده ام."

پرتغال روز سه شنبه در مرحله مقدماتی یورو 2016 مقابل دانمارک قرار خواهد گرفت، و رونالدو می خواهد به مانند 80 دقیقه ای که مقابل فرانسه بازی کرد، آنجا هم به میدان برود. کاپیتان پرتغال، که از کسب یک نتیجه خوب مطمئن است، گفت: "آنها وقتی در خانه بازی می کنند، رقیب بسیار قدرتمندی هستند. سبک بازی آنها تقریباً همان است."

از نظر رونالدو، سیستم 2-4-4 بدون پست ثابت که توسط فرناندو سانتوس به کار گرفته می شود، برای بازیکنان پرتغال "مناسب" بوده است. او گفت: "این گروه فوق العاده است. تیم خوب است، و مطمئنیم که در مسیر درستی حرکت می کنیم. این هفته برای ما بسیار خوب و مثبت بوده است."

رونالدو از بازگشت تیاگو، ریکاردو کاروالیو و دنی خوشحال بود. و فکر می کند که دوره جدیدی که آغاز شده است، "برای تیم خوب خواهد بود". "من نگرانی در مورد توپ طلا ندارم و به خاطر آن بی خواب نمی شوم"

او همچنین معتقد است که رافائل واران، که در دیدار مقابل فرانسه روبروی وی قرار گرفت، پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بهترین مدافعان مرکزی دنیا را دارد.

بعد از اینکه رونالدو در دیدار شب گذشته مقابل فرانسه تعویض شد و روی زانوی خود یخ قرار داد، نگرانی هایی در مورد مصدومیت اش به وجود آمد، اما وی در کنفرانس مطبوعاتی امروزش گفت: "این یک وضعیت کاملاً طبیعی و نرمال است و آن تنها یک اقدام احتیاطی بود. بعد از بازی بهتر است که یخ روی زانویم قرار دهم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 21 مهر 1393 | 9:19 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.